NYHEDER    DEBAT    KØB & SALG    DET SKER    BYG SELV    LINKS    DENNE SIDE/KONTAKT  
 
Debatforum 24. juni
Re: WalkieTalkie Træf 2025. Albert
Køb & Salg 9. marts
Basestation gratis
Det sker 2025
ALV ræveløbskalender 2025
 
 

Skriv i debatforum

Annuller indlæg

Navn

Mailadresse (andre kan ikke se den)

Overskrift

Debatindlæg/kommentar


Skriv følgende tal: Et Tre Tre.


Send mig en mail, når mit indlæg besvares i debatten.
Gem mit navn og mailadresse til næste gang. Hvordan det?



Noder måske på vej i Nordsjælland

10. marts 1999.

ESPERGÆRDE/HØRSHOLM: Flere nordsjællandske packet radio-brugere forsøger i denne tid at skabe bedre forbindelser til og inden for området. Og det er næppe uden grund - den daglige packettrafik i området synes at være på retur, undtagen når det gælder post.

I løbet af marts vil Kasper, KAS9PA i Espergærde og et par andre packetfolk forsøge at reparere på nodestationen DIG1ES i byen. Denne node har været ude af drift i et halvt års tid.

Der er også planer for den gamle nodestation i Farum. Noden, der havde byens navn som kaldesignal, var resultatet af et samarbejde mellem A34BBS i Hørsholm og en tidligere privatradiobruger i Farum, der i stedet for at rive antennen ned lod packet radio-brugerne låne sig ind. Efter at han var fraflyttet adressen, blev noden imidlertid hjemløs, men nu er der forhandlinger i gang om et nyt hjemsted på en position nord for København.

SENESTE NYHEDER

6. maj
Jægerspris-klub fylder 30 år

17. januar
Hvem er derude?

27. december
Schweiz afskaffer CB-licens, men kun delvist

15. juli
Tjekkiet får 80 kanaler

26. juni
Jan Bentzen, B.T.H., er død


Flere nyheder

Søg i nyhedsarkivet

 
SENESTE I DEBATFORUM

Re: WalkieTalkie Træf 2025
Albert - 24/6 12:41

Danmarks størte WalkieTalkie Træf 2026
TangoMike.dk - 21/6 14:23

Re: Opfordring til bedre kultur
Niels - 22/5 12:18

Re: Opfordring til bedre kultur
Per wt - 20/5 19:20

Re: Opfordring til bedre kultur
Preben Jensen - 20/5 06:36


Flere indlæg


26071443 besøg